I husletartagen

image87Idag har vi åkt Linköping runt tillsammans med svärföräldrarna och hittat på hus och områden som vi är (eller var) intresserade av. (En mindre trevlig incident som betydde att bilen fick bärgas sista biten till påskfirandet ledde till att svärföräldrarna fick skjuts hem oss till Linköping igår)

Man skulle väl enkelt kunna uttrycka det som att dagens resa sparade oss en hel del mindre intressanta visningar i veckan.

Vissa hus blev jag grymt besviken på när jag såg dem i verkligenheten, andra var positiva överraskningar. Vissa "pendelavstånd" var dessutom mindre pendlingsbara än andra *hum*

Framförallt så konstaterade jag under dagens resa att jag är mycket nöjd med att ha bosatt mig 20 mil från svärfar!
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback