Kombo till kjolen

199839-135199839-134Jag har lite funderingar på vad jag ska ha upptill till den nya kjolen.
Problemet är ju att jag inte vill att själva midjan ska försvinna. Jag måste ju använda något som jag kan ha istoppat i kjolen.
Jag har hittat dessa två grejer....eller jag och jag...många har bloggat om  linnet och t-shirten har jag sett. Men faktiskt så tycker jag att plaggen skulle kunna passa till kjolen.

Snälla!! Alla NI, som har beställt från Net-a-Porter?? Kan Ni inte berätta lite om fraktsätt, leveranskostnader och leveranstider?


Bilder: Net-a-porter
//Mia

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, tyvärr - jag har aldrig gjort det :(

Postat av: Catja

Sorry har inte (vågat) beställa från Net-a-porter, men suttit och fingrat på beställa-knappen många gånger...

Men oj vad jag gillar både linnet och toppen du hade med i inlägget! =)

2007-04-25 @ 13:43:00
URL: http://www.catjas.blogg.se
Postat av: Annie

Jag tycker linne till kjolen är optimalt!!

Gällande Net-a-porter kommer pakten med DHL och de levereras på oftast två dagar. Jag får mina paket till kontoret då jag angett den adressen som leveransadress, du kan ange fler adresser. Frakten beror på vad det som du beställer kostar. Plocka ihop din varukorg så ser du totalsumman när du går till kassan. Jag betalar med VISA, funkar smidigt som vanligt.
Det är lätt som en plätt, mejla gärna om det är något du känner dig orolig för :) Good luck!

2007-04-25 @ 14:06:00
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: MakeUpYourMind

Kan inte heller hjälpa dig. Har aldrig beställt därifrån. Nu till något annat, armbanden. Jag kikade in där idag och de hade bara kvar i tråkiga färger och så var de inte klara i färgen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men de såg ut som sån nagellack man hade när man var liten med pärlemorskimmer i. Det var endast några kvar i svartvita. Ska jag bara köpa en svartvit? De visste inte när de skulle få in nya. När de får in nya, talar jag om för dig så kan jag köpa de då.

2007-04-25 @ 21:22:30
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/
Postat av: sanna

linnena är grymt snygga!

2007-04-26 @ 21:55:15
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Emma

Varför inte köpa en vit tee eller ett linne och måla själv? Hur enkelt och kul som helst! Färg finns på panduro!

2007-06-17 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback