Test Essies smoothies

När det gäller handkrämer har jag min egna lilla husgud, Essies smoothies. Det är tre saker som gör att smoothiesen har blivit min favorit:
  1. Den är väldigt lätt i konsistensen och går snabbt in i huden utan minsta kladd. Det är verkligen A och O för mig som jobbar hela dagarna vid datorn. Jag kan helt enkelt inte använda krämer som behöver tid på sig för att gå in i huden (om de ens gör det). Slurp säger det bara om smoothiesen och så är den inne i huden och händerna känns jätte lena.
  2. Att den luktar så förbaskat gott! Jag har provat två olika dofter; lemon & guava samt kiwi & lime. Båda luktar väldigt gott men jag är en person som associerar väldigt mycket till just dofter därför kommer jag inte att köpa lemon/guava något mer för den associerar jag tyvärr med rengöringsprodukter. Kiwi/lime kommer dock få komma hem till mig fler gånger.
  3. Den lilla och mycket behändiga flaskan som man kan ha med sig precis överallt.
Essie
Essies smoothies finns i 7 olika doft samt en utan doft. Flaskan rymmer 59 ml och kostar 69 kronor på
Blush. Det kan tyckas mycket, men den är väldigt dryg och är såå värd pengarna.  Av första meningen kan ni gissa vilket betyg jag ger smoothiesen, klara 5 förstås!
image56

Kommentarer
Postat av: Mill

Tack för tipset! Måste provas.

Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Låter helt perfekt! Tack för tipset o hoppas du får en mysig fredag!

2007-06-01 @ 15:06:28
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback