Dumma dumma H&M

Jag har beställt lite grejer som skulle levereras vid olika tidpunkter. Den sista leveransen skulle ske om ett par veckor, vecka 15. Nu när jag fick hem grejer  med en annan leverans står det att hårklämmorna som ska levereras vecka 15 är "tillfälligt slut, vg nybeställ" Jaha, går väl in och gör det då. Har dessutom tittat lite på ett skärp så jag slänger i det i kundvagnen med. Men nähä, minsta beställningsvärde är 190 kronor. Hur ska jag då kunna nybeställa mina hårklämmor!? *suck* Dessutom står det fortfarande leverans vecka 15 på hemsidan.

Får väl ringa antar jag...

För övrigt dåligt med bloggande, jag har varit på tjänsteresa. Igår var tåget hem försenat så jag hann inte med det som var planerat. Det får jag göra ikväll så det lär inte bli något ytterligare bloggande i kväll heller.

//T


image382

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback