Helgen

Så, vad kommer att hända i helgen?
Vad har ni tänkt att ni ska göra?
Ta det lugnt, slappa, lapa solsken....
Själv hägrar jobb...fredag, lördag och söndag.
Ett litet 4-årskalas tror jag att jag hinner med.
Alltid trist att gå och jobba när man vet att andra är ledig, men så kommer man ändå iväg och då går det ändå ganska bra. Konstigt det där! Man är aldrig riktigt nöjd.
Är det fint väder så går det ju alltid lite lättare att jobba då också..

Ni får ha en trevlig helg, och ha det lugnt och skönt!

//Mia

Bild hittad i PowerPoint, ClipArt

Kommentarer
Postat av: Loppanlej

Hoppas din helg blir jätte bra trots jobb. Åker till Fjälls med några kollegor! Lite skidor och "lite" fest hoppas jag på!! Kraaam

Postat av: MakeUpYourMind

Ja du, jag jobbar inte ikväll men alla andra gör det. Lördag och söndag jobbar jag. Fast på lördag hinner jag med lite utgång på kvällen. =)

2007-03-30 @ 14:52:40
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Marie

Ja, kan bara nämna att vi delat en flaska vin nu och det är gott! Kram hjärtat!

2007-03-30 @ 18:35:34
Postat av: Mill

Tack och ha en trevlig helg du med!

2007-03-31 @ 11:26:00
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: sheila

Jag SKA ha en trevlig helg, till öckerö och träffa riktigt goda vänner, vad kan bli bättre än Göteborgs skärgård, en solig dag:) Trevlig helg Tess & Mia

2007-03-31 @ 12:58:38
URL: http://www.sheilafix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback