Jag vill också!

1987
Fick en egen sandlåda i 4-årspresent, vi flyttade nämligen från lägenhet till hus. Började hos dagmamma och mitt marsvin Chicko dog

1992
9 år gammal. Har två syskon och min underbara kisse Pricken har fått flytta hem till oss.

1997
Kan inte minnas att nånting hände då.

2002
Till skillnad från 1997 ett grymt händelserikt år. Jag tog studenten. Gubben och jag förlovade oss, köpte lägenhet och blev sambos. Flyttade hemifrån. Började högskolan och blev med katt. Morfar dog.

2007
Har tagit min civilingejörsexamen och börjat jobba. Blivit med en katt till och nu börjar vi så smått titta på hus. Försöker få med sambon på bröllop.

Vad händer 2012?
Tess

Kommentarer
Postat av: Loppanlej

Bröllop är ju alltid trevlig, det är bara att tjata vidare.. ;)

Postat av: Ida

Nejmenhallåhär, du är 23/24 och kallar din sambo för gubben??? Det var väl ändå att ta i? :)

Jag är själv född 79 men har blivit så stockholmifierad att jag tycker att bröllop och barn kan vänta ytterligare några år... :)

2007-03-21 @ 11:48:33
URL: http://shopblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback