Klockor igen

Jag fortsätter tjata på om att jag behöver en klocka. Har hela tiden tänkt att jag ska köpa en ny klocka. Men imorse såg jag en intervju mer Ur & Penns ägare som ifrågasatte varför vi svenskar bara har en klocka. Och, ja, varför egentligen. Varför ska jag köpa en lite dyrare klocka när jag kan köpa fler lite billigare och byta som jag har lust? Så jag tror jag ska in på Ur & Penn framöver och titta. Tills dess hittade jag den här sidan, de hade många trevliga och billigare klockor. Titta in så får ni se.

Antalet klockor tål helt klart att funderas på.

Har börjat knåpa på en behovs/inköpslista för våren. Trevligt när man vet att man har pengar SmileyCentral.com
Tess

Kommentarer
Postat av: Mill

Du har rätt. Man borde äga fler och byta oftare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback