Matchande väska

 Japp, denna klänningen hade jag ju tänkt till svägerskans diplomering. Färgen är tänkt burgundy och blommorna kommer att vara i den färg som är på bilden, guldgula.

Nu har jag lite funderingar på vad jag ska ha för väska och skor till. Svårt!! Egentligen är det ju inget livsviktigt för mig, men det är ju alltid roligt att fundera lite på matchning med skor och väskor och andra accessoarer.


 Därför har jag lite funderingar på en gul kuvertväska från Fifi-bag.
Vad tror ni om det?
Jag hade tänkt att det ev. skulle ta upp färgen i blommorna.

//M
Bilder från 1koo och Fifi bags.


P.S. Visst är svägerskan Tess klänning läcker?? D.S


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja klänningen är underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback