Till nästa gång

Är det tänkt att jag ska vara sjuk fler gånger i år eller inom den närmaste tiden, så måste jag skaffa nya filmer.
Nu rullar Oceans Twelwe, har kollat Stolthet och fördom både BBC-versionen och den nya från i fjol.
En gammal Agatha Christie-film har jag också kollat.
Jag har liggandes brevid mig första säsongen utav Brottskod: Försvunnen. KOmmer jag att kolla den??
GAranterat!!
Fast egentligen borde jag vara nöjd med att få kolla så många filmer. Det var ett tag sedan sist....
Ha en bra helg, kära vänner!! Själv kommer jag att ligga och titta på film.
//M

Uppdatering: Maken och lilla snuttan kom hem med fem filmer: Lost in Translation, The Terminal, Kill Bill vol 1 + 2 samt Tintin. Den sistnämnda är inte till mig. Någon som NI kan rekommendera?

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag kan bli galet sugen på att kolla gamla serier. Vill bl.a. se Agatha Christies böcker som filmatiserats igen...
Softa lugnt och krya på dig!

Postat av: Mill

Låter som om du har att göra! Krya på dig.

2007-03-04 @ 12:34:49
URL: http://millssvada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback