Utmaning!!

Kära hjärtanes!!
Vi har blivit utmanade.
Loppanlej är det som utmanar oss.
Jag, svägerskan Mia, antar utmaningen.

Här är instruktionerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag älskar romantiska, töntiga och  förutsägbara komedier, som jag också gärna gråter till, t ex You've got mail.
2. När jag ska klä lilla snuttan måste kläderna matcha eller passa ihop. Det fungerar inte att det är ett ihop-plock av olika plagg.
3. Jag älskar att gå med pyjamas en hel dag. Eller ialla fall en halv dag. Tycker att det är urmysigt att strosa omkring med pyjamas.
4. När jag äter salta pinnar så måste jag äta av allt salt först innan jag äter upp pinnen.
5. Jag måste duscha varje dag. Jag klarar inte att gå oduschad en hel dag. Haha, låter som om jag aldrig duschar, men det är ngn slags grej, jag måste bara duscha.
6. Jag har faktiskt ägt en motorcykel i några år. Men jag vågade aldrig riktigt ta ett körkort så den såldes. Som tur är så förlorade jag inget på affären.

Usch, det var riktigt svårt att hitta något egendomligt och underligt om mig själv. Svårare än jag kunde tro. Så det blev inte något direkt jätteavslöjande av mina laster och underligheter.

Jag utmanar: Absolut Guldkant, MakeUpYourMind, Shelia, Käthe, Danwei, Modesty Mia
//M

Kommentarer
Postat av: Loppanlej

Ååh vem älskar inte "fåniga" filmer.. ;)

Postat av: Anonym

Oj, vad svårt! Jag ska fundera så det knakar!

2007-03-07 @ 17:14:30
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Hmm det var jag som sa det där;-)

2007-03-07 @ 17:15:22
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Tess

Äsch, de salta pinnarna var väl inget konstigt

2007-03-07 @ 18:19:36
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Utmaningen är utförd och publicerad!! :)

2007-03-07 @ 19:51:14
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback