Världens bästa lillebror!

Nars När jag var liten (iallafall mindre!) och fick reda att jag skulle få en lillebror, blev jag inte speciellt glad. Det bästa hade varit om det hade kommit en storebror(!). Nu blev det dock en lillebror och han är suverän!!

Det är alltså svägerskan Tess' sambo vi pratar om.

Nyss hemkommen från en utlandstripp så har han med sig ett nyinköpt rouge till mig....från
NARS!!!
Jo, ja...jag har ju önskat att han skulle köpa det åt mig....och det gjorde han!! *tihiihii*
Färgen på rouget från Nars är så klart det omtalade "Orgasm"

Fast å andra sidan: Vad har man småbröder till?? Någon som har ett bra svar?? *fniss*
//Mia
Bild från Nars

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ville också ha en storebror när jag var mindre....ja kanske fortfarande ibland...=)

Postat av: Mary

Jag ska skicka detta som länk till min egen bror så han vet vilka förväntningar jag har på honom i framtiden ha ha!

2007-03-31 @ 19:26:21
URL: http://www.maryladyluck.blogspot.com
Postat av: MakeUpYourMind

Inte illa, inte alls illa. Du får tala om vad du tycker om den omtalade rouget. Jag är inte så förtjust i den.

2007-03-31 @ 21:30:59
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback