Blandad kompott

Ska jobba idag, ett par timmar i alla fall. Jag får se hur länge jag orkar. Ikväll är det visning på lägenheten igen. Håll tummarna för oss!

Förresten så har min lillebror skaffats sig en flickvän. Är det inte bara fööör gulligt. Åh *suck* tänk att vara 18 och nyförälskad igen! Fast med mitt och sambons nya liv känns det som att jag är nyförlskad jag med :)
 199839-171
Ytterligare två saker som egentligen inte har med nått att göra.
För det första min stolthet och objektet som orsakar merparten av meningsskiljatigheterna mellan mig och sambon - min doftranka. Sambon avskyr den, ok nu när den blommar kan han erkänna att den är rätt fin men däremellan... Jag är överlycklig över att den ens lever! Jag är annars expert på att död doftrankor. Att denna nu är inne på sin tredje blommning är ju ännu bättre. Sex stora blommrosetter är det på den!

För det andra, hur sjutton ska jag göra med min skoförvaring nu när vi flyttar!? Nu har jag merparten av alla skor i källaren men säsongens skor (eller de mest använda av säsongens skor) får flytta in i min garderob tillsammans med sina kartonger. Nu får jag mer plats dock inte i hallen.
Hur förvarar ni era dyrgripar? Inspirera mig!
image56

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hde samma problem när jag flyttade in hos älsklingen från en vindslägenhet på Övet 70 till en etta på 46.
Då blev det trångt :)
Ha en bra dag.

Postat av: amelie

lycka till med lägenheten :)

2007-05-22 @ 10:07:52
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback