Final fitting

Idag provade jag hela outfiten inför lördag med bh, skor och (ev) sjal. Klänningen satt som en smäck (som vanligt).
Var ute på stan och spatserade i solen. Köpte ett gäng leggins, vita och svarta (så klart) turkosa som passar
Zaraklänningen perfekt och slutligen ett par offwhite i spets. Alla i caprilängd.

Ikväll blir det bio, Pirates 3, för att fira att lägenheten är såld. Tror inte jag byter om för det.
image56

Filmen var bra, inget negativt och säga om den. Saknade lite nya specialeffekter, det kändes som att de "bara" återanvände effekterna från 1an och 2an. Jag tycker fortfarande att 2an är bäst medans sambon håller på 1an.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, vill också se Pirates :)

Postat av: Fröken SötSur

Jag tycker också att tvåan är bäst!

2007-05-27 @ 13:39:32
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Ellis

Den Zara-klänningen är sanslöst snygg:)

2007-05-29 @ 12:46:11
URL: http://Ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback