Tjohooo!

199839-166 Nu är jag tillbaka och hemma igen ifrån vår lilla trip till Cypern.
Har varit helt underbart väder! Skönt! Lagom varm helt enkelt!
Familjen (jag, maken och lilla snuttan) har inte rört oss långt i från poolen eller stranden. En liten promenad intogs dock dagen innan vi åkte eftersom att vädret då var mindre bra...mulet och dant.
Annars så har vi legat vid poolen eller vid stranden. Badat har vi gjort också. Vår service var halvpension men det räckte gott och väl, vilken frukostbuffé....smaskens! Jag åt och stod mig långt in på dagen.
Kvällsmaten var också något att hurra för. Olika slags bufféer varje kväll med olika teman, som kinesiskt, cypriotiskt, italenskt, mexikanskt osv. Jag som älskar mat hade det perfekt.

Lilla snuttan träffade en liten kompis. Danny som kom ifrån England. Det är är så fascinerade att se hur de kommunicerar med varandra...på något vi så förstår de vad den andre menar...:)
Som t ex när lilla snuttan försökte bestämma lite "för mycket", då säger Danny: " I don't want to be your friend any more." Okej, kanske lite elakt, men de fortsatte ändå att leka...
Vädret kan vi inte klaga på förutom ankomstdagen...då regnet stod som spön i backen och det var ett riktigt åskväder. Resterande dagar har varit kanon!

Så t om jag (som är asiat!) har blivit brun..bikinilinjerna går härs och tvärs! Brände mig lite på axlarna...blir ju så när man vaktat lilla snuttan vid pool- och strandkanten.

Det blev dock inte mkt handlat, ett par billiga solbrillor (för att jag glömt mina hemma); på taxfreen blev YSL Touch Eclat, High definition mascara från Clinique och från Biotherm en kroppslotion.
Lite bilder från semester, inköp och dagens kommer troligtvis senare. :)
Men nu är jag tillbaka och vardagen likaså. Nu kommer det att bloggas som vanligt igen.
//Mia

Kommentarer
Postat av: Loppanlej

Välkommen hem igen!! Roligt att ni har haft det så bra!

Postat av: Helena

Hoppas att ni har det bra och att ni badar och solar massor :)

2007-05-19 @ 10:38:20
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback