Orkar inte

199839-77Jag har så svårt att ta mig för något. Det finns ju en del som måste göras...

♦ Vädret är ju inte direkt klockrent, det blåser som sjutton och nu börjar det till och med molna på lite. Speciellt varmt är det ju inte heller.
♦ Trädgårdsarbete finns ju som alltid...men nej, orkar inte. Egentligen borde jag skyffla lite jord, plantera lite penséer i blomkrukor (har som sagt några krukor ute!)...men nej, orkar inte...eller jag vet inte.
♦ Dammsuga och städa inomhus är ju också något som borde göras...påsken hägrar ju...pynta...men nej, jag orkar inte.

Det är normalt att känna så här ibland, va?

Jag har fått ett paket från Wardrobe Stockholm idag...DET orkar jag definitivt hämta ut....
//Mia

Bild från PowerPoint, Clipart

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Haha visst är det lustigt att man orkar hämta paket. Jag kommer ihåg under vintern när det var som kallast och jag traskade fram till Posten. men jag orkade inte ens gå o handla mat

Postat av: Loppanlej

Åååh ännu mer paket!! Skynda, skynda vi vill se bilder ;D

2007-04-03 @ 15:26:27
URL: http://loppanlej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback