Shoppingdag

image295Var ute och gick lite på stan. Skulle lämna in sambons ingenjörsring för förstoring och titta på lampor till arbetsrummet. Jag/vi köpte:
¤ 2 pennor från MUS, en grön och en grå som de fick in i veckan
Uppdatering:
Bjooti har med båda pennorna på bild

¤ 2 par jeans ett par mörkt blå och ett par svarta
Uppdatering: De blå på bilden är Diesel modell Liv (?) och de svarta är Levis modell 471 (?) Det där med modellbeteckning var visst inte min grej :)

¤ 2 lampor till arbetsrummet
¤ lampa till hallen
¤ skrivbordsförvaring på ordning och reda
¤ vitrinsköp till vardagsrummet
¤ sambon köpte en skjorta och en tröja

Kameran var hellustig så det var bara en bild på ett par av jeansen som blev hyfsad och gick att använda. Måste kommit åt nån konstig inställning. Bilder på fler inköp kommer.

//Tess


Kommentarer
Postat av: Ann

Toksnygga jeans! Vilket märke/modell??

Postat av: Tess

Ann, Oj, vilken fråga. Det är diesel på bilden i alla fall. Modell vet jag inte men jag kan uppdatera med det sen när jag kollat :)

2007-08-11 @ 20:49:59
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Sassy

Wow, vilka snygga jeans och de sitter ju som smäck!!

2007-08-13 @ 10:39:51
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback