Till Salu!!

199839-279Jag har en klänning till försäljning om någon är intresserad.

Klänningen/tunikan är köpt på
Mango och är från Jovovich-Hawk's kollektion i våras.

Materialet är i chiffong med ljusrosa påsydda blommor, samt en underklänning under. Dragsko i midjan som också är i färgen.
Klänningen är alldeles ny, aldrig använd och lapparna finns t om kvar. Storleken är Small.

Priset: 400 kr inkl. frakt.

Maila mig [email protected]  eller lämna en kommentar om ni är intresserad.

//Mia

P.S. Tyvärr kan jag inte visa upp den på pga en smärre "viktuppgång".D.S

Kommentarer
Postat av: Käthe

Vad synd den inte passar längre. Jättefin!

Postat av: Ann

så fin!! precis en sån jag är ute efter inför bröllopet. Tyvärr är det ju för sent för mig att köpa den ;(
Varför sålde du inte den tidigare?? ;)

2007-08-03 @ 11:52:01
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ann: Vet faktiskt inte varför jag inte sålt den tidigare...har liksom trott att jag ska kunna tränga mig i den. :)

2007-08-03 @ 12:10:29
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback