Ett ointressant inlägg...

....men usch, vad tråkigt jag har det!!!
Det regnar och regnar och regnar. Som det har gjort nästan den mestadelen av min semester. *suck*

Så idag har jag försökt att vara redig. Jag har alltså försökt att städa. Men jag är inget bra på att göra det....
Disciplinen är sådär!! Så lätt att hitta på något annat emellan, som t ex lägga in ett ointressant inlägg om....ja, just det - inget!
Hm, det har ändå blivit en ordentlig rengöring av badrummet.
Det var det det....

//Mia

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Det borde vara lagstiftat om att det bara får regna max 10% av ens semester! Basta! Stackarn - du får ta och skämma bort dig själv lite med lyxigt bad el. dyligt. Eller kläder;-)

Postat av: Mia

Smartasmia: Mmm, där sa du ngt klokt!! :)

2007-07-03 @ 14:30:07
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback