Nytt smink

199839-240Söta vännen köpte smink till mig när hon var i Stockholm. MACsmink. Jag hade skrivit en inköpslista som hon tydligen ganska förvirrat lämnat över till expediten :) För något år sen introducerade jag henne för MUSsmink. Nu lobbar jag för MAC och jag tror att jag börjar lyckas, hon köpte en skugga till sig själv med, Humid.

Till mig blev det:
¤ Plushglass Full for you
¤ Fluidline Blitz & Glitz
¤ Skugga Hepcat
Första testet blir det i kväll när vi ska ut och käka thai


//Tess

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Gröna Humid är ju så snygg! Det du köpte är ju också helt underbart... Mmm, MAC!

Postat av: Tess

Rocketqueen; jo, Humid är en av mina absoluta favoritskuggor. Man kan göra skitsnygga make av den både till jobb och party

2007-08-01 @ 07:25:45
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback