Test nagellack

NagellackJag har köpt två nya nagellack från Make Up Store. Dels ett guldbeige, Jane, och dels ett grönt, Jenny. Båda två lacken är skira och skimrande i färgen och Jenny är inte alls så grönt på som i flaskan. Väldigt snygga, somriga och vardagliga bägge två. (Bilder på lackade naglar kommer. Självklart var kamerabatterierna slut sist?) Jag gillar Make Up Stores nagellack av en lite lustig anledning. Jag tycker nämligen om att de flagnar i sjok. Jag har en mycket dålig ovana att jag pillar och drar i mina nagelband, men när jag har naglarna målade så skrapar jag på nagellacket istället vilket sparar nagelbanden. Då tycker jag det är väldigt bra att lacket lossnar lätt för skulle det inte lossna utan sitta som berget skulle jag gå på nagelbanden igen eftersom det inte ?händer nått? när jag pillar på lacket. Så, ja man får måla om naglarna ofta men det tackar mina nagelband för dubbelt upp (dels pillar jag inte på dem och dels vårdar jag dem när jag ändå målar naglarna ? Perfekt!) En klar 4a för MUSs nagellack men man ska vara medveten om hållbarheten...
image56

Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt! kul med lite annorlunda färger :)

Postat av: LipGloss Bitch

Det gröna ser superläckert ut! Måste kollas in.

2007-06-03 @ 17:19:51
URL: http://lipglossbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback