Testat - Mac's Paint Pots

image340För någon vecka sedan tog jag och dottern tåget till Göteborg för att i första hand hitta några mamma-kläder till mig och lite vinter- och dagis kläder till dottern.

Det resulterade ju som sagt i MASSOR av kläder till dottern - givetvis från Zara och en hel hop med smink till mig (och svägerskan!).


Jag köpte bland annat ovanstående Paint Pots från Mac.

Det jag har att säga om denna produkt är ett stort WOW!!!


Produkten är i krämform men som torkar till puderform ganska snart.
Paint Pots är vattenresistent och sitter en hel dag på ögat utan att smeta, glida eller lägga sig i veck.
Den är väldigt lätt att applicera, glider lätt över ögonlocket och är mycket lätt att "tona". Det går utmärkt att använda med "vanliga" skuggor.
Jag skaffade mig färgen Indianwood som är en koppar/guldfärgad skugga. En skugga som är ypperlig till en vardagsmake up.
Produkten är mycket dryg, jag tycker att jag använt den mkt, men jag har ändå knappt rört det övre skicktet på burken.
Jag rekommenderar att använda en ganska fast och kortborstad borste när du just lägger skuggan på locket och att sedan använda en lite mjukare för att tona skuggan.

Betyg utav mig blir: 5 av 5
Jag älskar denna produkt.
Jag ska köpa fler utav Paint Pots, hoppas att det inte är "limited edition", men det tror jag inte.
//Mia

Bild: Mac


Kommentarer
Postat av: Fröken SötSur

Ååååh...nu blev jag sugen på att testa:) Måsta kolla in nyansutbudet.

Postat av: Mia

Fröken SötSur: En helt underbar produkt! Enligt mig iaf. :)

2007-09-02 @ 11:50:55
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Ninni

Schysst! Den ska jag också ta och testa. Tack för tipset!

2007-09-02 @ 16:04:53
URL: http://www.ninnisblogg.se
Postat av: Mia

Ninni: Tycker jag...jag tycker den är kanon!

2007-09-02 @ 20:11:28
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback