Lördagkväll

Här sitter jag på trappan och bloggar....mmmm, helt underbart skönt väder!! Bara så att ni vet.
Lilla snuttan är och leker med granntjejen och själv sitter jag som sagt här hemma i min ensamhet. Men det är så underbart skönt. Egentligen borde jag ha några bilder och visa men det tror jag nästan att jag är för lat för.

Snart kommer svägerskan och barmhärtigar sig för mig. Så att jag inte ska sitta här alldeles i min ensamhet. Maken är på svensexa, han hade egentligen tänkt köra och inte inta någon alkoholhaltig dryck. Men lyckligtvis (för make) kom en idiot och körde rätt in i baken på bilen (maken skulle göra en vänstersväng), så bilen blev mindre fin och maken fick förtära alkoholhaltig dryck.

Men skönt är det här på trappan...nu hör jag hur lilla snuttan ropar "hej då" till grannen.

//Mia
Uppdatering: Maken känner av lite värk i kroppen och ryggen. Han har dock i lördags spelat paintball och innebandy, så problemet är att urskilja vilken värk som är vilken.


Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Vad härligt det låter! Ja inte det med bilen förstås:-(
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback