Utmaning från Make it Up

Make it Up utmanar oss ALLA att välja och motivera vilka tre (3) sminkprodukter som ni skulle använda resten utav era liv om ni vore tvungna att välja.

1. Masterpiece Max Mascara från Max Factor. Mascara är definitivt ett måste för mig om jag ska sminka mig. Att sminka mig och inte använda mascara fungerar inte. Då kan jag lika gärna skippa hela sminkningen. Jag ser oerhört trött och seg ut om jag inte använder mascara. Mascaran öppnar ögonen så att jag ser lite piggare och fräschare ut.

2. MAC's Eye Kohl's i alla dess färger...eller något annat märke utav ögonpennor. Dock helst MAC's Eye Kohl's då jag tycker att de är mjuka och lätta att applicera. En ögonpenna måste jag också använda varje gång jag sminkar mig. Speciellt så måste jag lägga en tunn linje av pennan på övre fransraden...det gör att mitt fransarna ser tätare ut och det öppnar även mitt öga och markerar ögat bättre så att jag ser fräschare och piggare ut.

3. Ett läppbalsam, just nu Rosebud Salve. Ett läppsyl eller läppbalsam är ett måste för mina torra läppar. Jag måste och jag missbrukar ett sådant dagligen. Får jag inte använda ett läppbalsam så slickar jag på läpparna och torkar ut dem alldeles för snabbt. Eftersom jag arbetar inomhus och i torr miljö så måste jag ha ett som är bra och fuktgivande.

Usch, det var oerhört svårt att välja, men dessa sminkprodukter är de som jag använder mest när jag sminkar mig och som jag inte kan vara utan.

//Mia

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

Jag skulle välja underlagscreme, mascara och läppenna.
*
*
*
Anna Wintour heiress af VeckoMagasinet
*
*
*

Postat av: Mia

anna wintour: Det låter som bra grejer. Tror man väljer det man själv använder dagligen.

2007-04-25 @ 07:57:38
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Kerstin

Oh, vad kul att läsa...

2007-04-25 @ 08:27:06
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback