2 dagens och en make-up

Har inte orkat blogga de sista dagarna. Är verkligen i ett intensivt skede i projektet. Fotat har jag dock gjort på morgonen.

I onsdags hade jag möte hela dagen. Och då menar jag verkligen hela. 8-20 var inplanerat. Dock varade det inte rikigt så länge. Hade på mig lila blus från H&M och mina nya svarta jeans. Sminkning blev det också. Tänken var att jag skulle använda MACs fluidline i färgen Macroviolet. Så blev det dock inte. Istället slutade det med MACs skuggor Hepcat och Tempting samt eye kohl Prunella. Så kan det gå.. :) 
  

Idag blev det en favorit, kjol från Zara. Den är från min och svägerskans första Stockholmstur för 4 år sedan tror jag. Den brukar hänga på höften men idag ville jag ha up den lite så jag jag sydde på mig den :) Toppen är från H&M.
Sminkade mig på jobbet idag så det har jag inget foto på. Dock blev det skuggan Regent (skimmrande militärgrön) från MUS skuggad med Casablanca (ljust gulvit skimmrande basskugga) från MAC. Sen skuggade jag ett ganska tjockt streck Dusty Smoke från MUS runt hela ögat.

Små bilder går som vanligt att förstora om man trycker på dem.. Den som inte har något för sig i helgen kan ju fundera på varför jag alltid klipper kjolbilderna vid knäna *haha*

//Tess

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Snyggt :) Hoppas att allt är bra har oxå varit lite för trött för att blogga.
men man kommer igen med nya friska tag :)
Hoppas att du får en bra kväll.

Postat av: Att ha det gott

Vilken Jättesöt kjol

2007-08-18 @ 21:56:37
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback