Fler saker till försäljning!

Den populära klänningen/tunikan från i höstas. Köpt på Mango. Material silke/bomull. Storleken är Small.
Endast använd två gånger och tvättad 2 gånger.
Den är till försäljning pga att jag tycker den känns alldeles för kort för mig( trots att jag endast är 162 cm lång).

Ordinariepris: 599 kr
Ert pris: 250 kr inkl. frakt.
En bättre bild på hur klänningen ser ut, kan ses hos
Fröken SötSur.
Klicka på bilden så ser ni klänningen i större format.
Nedan ser ni mönstret på klänningen.
image292

199839-214
Även dessa låga lackskor med peeptoe är till försäljgning. Införskaffades på rean för 299 kr. Säljes för 180 kr inkl. frakt. Storleken är 39. Skorna är aldrig använda.

Hör av Er till mig på: [email protected]
Denna tunika finns fortfarande kvar.
//Mia


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Chica!

Postat av: ~Johanna~

Jättesnygga skor! =)

2007-08-05 @ 14:31:22
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback