Krukor och sånt!

199839-315Jag har funderingar på att byta ut lite inredning i vårt "matrum", som iof inte är särskilt stort och inte heller är iordninggjort sen vi flyttade in för 5.5 år sen. Tapeten går fortfarande i inrökt beige *urk*.

Men för att hotta upp lite så funderar jag på att byta ut lite gardiner, krukor och mattan. Lampa har vi faktiskt köpt redan. Kolla in
svägerskans!
Jag blev lite sugen på Cult Designs höstnyheter! Så snyggt!

//Mia

Bild: Cult Design



Update: Har införskaffat mig två av de höga runda krukorna. Ses med fjädrar i på den översta bilden.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du gillar Gracilis! Det är Björn Nilsson som också är designschef på Boråstapeter som har gjort mönstret.

Postat av: Ida

verkligen superfint. synd att lägenheten redan är överfull med såna prylar

2007-08-20 @ 17:21:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback