Ledigt!

Åh, så skönt!
Nu är jag återigen ledig tre dagar i rad. Inte illa, inte illa! Då känns det verkligen som om jag får vila ut.
Planer inför helgen??
Nja...inga direkta faktiskt, men några:
Idag:
- Till staden och handla mat
- Till affären med mycket alkoholhaltiga drycker, ska införskaffa med och utan %.
- Maken vaknar efter nattarbete
- Laga lunch (eller kanske snabblunch, ex. pizza?)
- Laga räksoppa till kvällen
- Grannarna kommer på lite kvällsmat och umgänge.
Lördag:
- Bara vara ledig.
- kl. 19 åker maken återigen på nattjobb.
- Dottern och jag har lite eget mys (med Sprite och godis/chips om hon får bestämma).
Söndag:
- Bara vara ledig då också.
- Maken vaknar efter nattjobb.
- Umgås med familjen.
Inte mycket planer, men ändå skönt!
//Mia


Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Hoppas ni har en trevlig kväll med grannarna! Inte mycket planer o bara vara ledig är oftast de bästa helgplanerna tycker jag;)

Postat av: therese

Ah, njut av dina tre lediga dagar=) Hoppas du får en skön helg.
Själv längtar jag till nästa helg då jag är ledig tre hela dagar=)

2007-09-01 @ 00:26:37
URL: http://tje1984.blogg.se
Postat av: Helena

Härligt! jag är oxå långledig tills på onsd.
Ska ha kvalitets tid med mig själv :)
Ha det gott.

2007-09-01 @ 07:28:57
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Mia

Mie: Tack, vi hade trevligt. Oplanerat är skönt!
therese: Åh, hoppas du också får en skön helg nästa helg. Själv har jag det gott!
Helena: Ända till onsdag? Underbart! Kvalitettid är bra! Ta vara på dig!

2007-09-01 @ 09:44:57
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback