Lista!

Här kommer en liten lista som jag fick via mail av en nära vän till mig.
Men jag tänkte att man kanske kunde förverkliga den i bloggvärlden!

1. När gick du upp idag? Vid 8.45.
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Zodiac på vår bröllopsdag! 
4. Favorit-TV- program? Oj, vet faktiskt inte. Inget jag följer så speciellt, men gillar de engelska deckarna.
5. Vad åt du till frukost? Har inte ätit frukost ännu.
6. Vad är ditt andranamn? Christina
7. Din favoritmat? Just nu sushi, eftersom jag inte får äta det!!
8. Vilken mat gillar du inte? Hm...ugnsbakad fisk, gillar jag inte.
9. Favoritchips? Estrellas Grillchips och Pepparchips
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Är för tillfället Sahara Hotnight
11. Vilken bil kör du? Toyota Corolla, det är MIN bil!
12. Favoritmacka? Oj, räckmacka, köttbullsmacka, men en varmmacka, macka med leverpastej och saltgurka....
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Mmm, svårt, egocentriska människor, människor som inte kan sätta sig in i andras problem och svårigheter.
14. Vilka är dina favoritkläder? Just nu absolut inga kläder!!
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Till ett all-inclusive vid medelhavet, eller en kryssning.
16. Favoritklädmärke? Hm...svåra saker. Gillar ju Acne, Nümph, Topshop.
17. Var vill du dra dig tillbaka? Här hemma hos mig, i mitt hus.
18. Favorittid på dagen? När jag går och lägger mig. *haha*
19. Var är du född? Ubon, Thailand.
20. Vilken är din favorigtsport Som jag själv utövar? Då blir det jogging.        
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? Typ, alla!
22. Vem tror du skickar tillbaks först? Tess kanske om hon skickar.
23. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
24. Fotboll eller ishockey?  Vet inte, fotboll, tror jag.
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Gillar absolut inte mornar!
27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nej, inte mer än att jag är fasligt tjock!
28. Vad ville du bli när du var liten? Fotvårdsterapeut
29. Bästa barndomsminnet? Vet faktiskt inte.
30. Varit i Afrika ? Japp, Tunisien.
31. Någonsin rullat in någon i toapapper? Nej!
32. Varit med om en bilolycka? Japp, två gånger, första gången somnade en kärringjävel framför ratten, andra gången stannade inte gubbjävlen vid väjningsplikt för att han pratade i mobil.*grr*
33. Favoritdag i veckan? De dagar jag är lediga i veckan.
34. Favoritrestaurant? Hm, kanske Mykonos i Gbg...eller annars ingen aning, går inte så ofta på restaurang.
37. Favorit-snabbmatsrestaurant? Max
38. Äger du en cykel? Ja!
39. Vem fick du senaste mailet från? Marie
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Topshop för tillfället
41. Läggdags? Oj, kanske 21.30-22, fast jobbar jag kväll är jag inte hemma förrän kl. 23.
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Tror ju inte att så många svarar som sagt.
43. Senaste personen du delade en middag med? Vilken typ av middag? Lunch med kollegor igår då.
44. Vad lyssnar du till just nu? Hej hej sommar och dotterns småmumlande.
45. Favoritfärg? Lila, rött, svart, grått
46. Hur många tatueringar har du? 1

Nu utmanar jag ER ALLA att haka på denna lista!!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Rolig lista! =)

Postat av: Ann

Skall försöka komma ihåg! kul!

2007-08-09 @ 14:23:05
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Mia

Amanda: Den är jättekul!
Ann: Gör listan!

2007-08-10 @ 17:28:25
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback