Medarbetarsamtal

Idag hade jag "medarbetarsamtal" på jobbet.
Jag har faktiskt aldrig varit med om det tidigare som jag kan erinra mig om.
Det var faktiskt en trevlig erfarenhet. Min chef var mycket trevlig. Jag kände att jag kunde lätta på hjärtat och säga vad jag tyckte och kände och hur jag har det nu. Och att jag har alldeles för liten lön i förhållande till andra på jobbet.

I måndags släppte jag bomben hos chefen...
"Jag hör till gänget på jobbet som ska få barn"
Jösses, att ryktet kan gå så fort. Cheferna har redan hört att vi är ett "gäng" som ska får barn, så de satt väl mest och vänta på vem som skulle komma härnäst och ansöka om föräldraledigt inom snar framtid.
Lustigt, vi är flera styckna som ska ha barn nu i vinter. Så är det....när man anställer många unga tjejer/kvinnor.
//Mia

Kommentarer
Postat av: Ivana

Grattis till bäbisen! :)

Postat av: Mia

Ivana, tackar!

2007-08-09 @ 09:03:14
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback