Min version på listan

Här kommer en liten lista som jag fick via mail av en nära vän till mig.
Men jag tänkte att man kanske kunde förverkliga den i bloggvärlden!

1. När gick du upp idag? Vid 5.45.
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Måste varit Pirates 3
4. Favorit-TV- program? *hum* CSI eller Grey's tror jag.
5. Vad åt du till frukost? Kaffe och baka-klart-baguette. Som alla dagar
6. Vad är ditt andranamn? Maria :)
7. Din favoritmat? Stekar tror jag och mormors köttsoppa
8. Vilken mat gillar du inte? Paprika, ingefära och varm dill
9. Favoritchips? Franska örter heter den tror jag
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Maja eller Ulf Sturesson
11. Vilken bil kör du? Vanligtvis en opel corsa men denna veckan har vi bytt bil sambon och jag så nu är det en mitsubishi galant
12. Favoritmacka? Har svårt för smörgåsar. En Foccasia kanske
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Översitteri och korkade människor
14. Vilka är dina favoritkläder? Mycket förtjust i min Zaraklänning och en stor svart kjol som också är från Zara. Och min "tuttröja"
15. Om du fick åka vart du ville på semester? KINA
16. Favoritklädmärke? Sthlm (?) gillar jag. Annars är jag inte mycket för märken alls.
17. Var vill du dra dig tillbaka? Vanligtvis hemma, har jag möjlighet hos mormor i stugan
18. Favorittid på dagen? Antingen när jag ska till jobbet eller när jag ska hem beroende på vad som ligger på dagens agenda. Träffa sambon efter jobbet
19. Var är du född? Falun
20. Vilken är din favorigtsport? Ishockey framförallt men jag är sportfåne       
21. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi
22. Fotboll eller ishockey?  Hockey absolut. Heja HV!!.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Olika, oftast båda på nått vänster
24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Njä, inte vad jag kommer på men jag har bara lagerplatstyper och lastbärare i huvudet för tillfället
25. Vad ville du bli när du var liten? Polis
26. Bästa barndomsminnet? Fiska med morfar och folkracefestivalerna i Motala
27. Varit i Afrika ? Egypten.
28. Någonsin rullat in någon i toapapper? Nej, ser inte någon poäng i det
29. Varit med om en bilolycka? Bara parkeringolyckor. Ett par truckolyckor med.
30. Favoritdag i veckan? Tisdag och helger
31. Favoritrestaurant? Just nu Sukhothai
32. Favorit-snabbmatsrestaurant? Pizza
33. Äger du en cykel? Ja, men jag vet inte varför egentligen!
34. Vem fick du senaste mailet från? Ewok *haha* Det är en gruppmail på jobbet
35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? MAC
36. Läggdags? halv elvatiden
37. Senaste personen du delade en middag med? Sambon
38. Vad lyssnar du till just nu? Mythbusters
39. Favoritfärg? Mycket grönt och brunt nu
40. Hur många tatueringar har du? Zero

//Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback