Nu bär det av!

...i regnet!
Jag och dottern tar tåget till Göteborg för en
liten utflykt. Dottern för att det är roligt att åka tåg och jag för att...ja...gissa ni?

På inköpslistan står:
♥ Mac-smink (till mig och svägerskan) - vad som helst bara det är snyggt.
♥ Laura Mercier-smink till mig om jag hittar ngt jag vill ha.
Svarta stuprörsjeans i mamma-modell
♥ Topshop för att det finns mkt till mammor där som inte är jättetöntigt (kankse oxå stuprörsjeans)
♥ Zara för där kan man hitta ngn bra tunika eller kofta.

Dotterns inköpslista:
♥ Rosa klänning med guld i
♥ Rosa skor
♥ McDonalds.

Ha en bra dag i regnet!!

Om någon fortfarande vet något bra sushi-ställe som kan göra mammasushi - så säg till!!
//Mia

Kommentarer
Postat av: Annie - PD

ha det så skoj och shoppa duktigt :)

Postat av: Att ha det gott

Ha det gott

2007-08-16 @ 16:15:01
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback