Testat - Nars Eye Brightener

image249För någon vecka sedan införskaffade jag mig lite make up från HQhair.
En av produkterna var Nars Eye Brightener.
Vad jag nu tycker? Nja, vad ska jag säga?

Produkten har en concealer i ena änden och en lätt primer i andra.
Concealern ska vara  berikad med vårdande ingredienser, vårda trött hy, kamoflera mörka ringar och vara ljusreflekterande, .

Eftersom jag sällan orkar eller hinner lägga en hel make up på morgonen, så använder jag ofta bara ansiktsprimer, ögonprimer, concealer och ett puder som jag fäster de "feta" produkterna med.
Efter någon veckas användning så ser jag inte detta som en produkt som jag kommer att införskaffa fler gånger hädan efter.
Ok, produkten är lätt att applicera, förpackningen liten och smidig.
Men, concealern ger ingen bra täckning, efter försök att applicera flera "lager" så anser jag att det inte ger någon som helst effekt.  Det händer ingenting skulle jag vilja säga. Jag tycker inte heller att den håller en hel dag, trots fixering med puder och även en ansiktsprimer under concealern. Efter en hel dags arbete så har jag mörka ringar under ögonen.

Vid varje make up lägger jag alltid en kajalpenne-streck vid övre fransraden. Som jag tycker så ska en eye primer fästa den ögonmakeup som läggs. Det gör inte denna primer. Jag har ofta lite "klet" av kajal i inre eller yttre ögonvrån som runnit. Primern fäster inte ögonskugga bra heller. Kan gå en dag t om en kortare dag och har då veck av skuggan på ögonlocken.

Nej, denna produkt får utav mig:

Betyg: 2 av 5, kanske så gott betyg för den smidiga förpackningen samt att det är en lätt och smidig produkt att applicera. Men ett gott resultat det produkten är till för? Nej!

//Mia

Bild: HQhair

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

TÄVLING hos mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback