Balklänningar

Efter mycket om och men (se till exempel här, här och här) har jag bestämt mig för vilken klänning det blir till diplomeringen. Idag gick alltså beställningen äntligen iväg till 1koo. Förutom min och svägerskans klänning beställdes en klänning till min gamla exjobbskompanjon. Beställningen bestod av:

Denna klänning i burgundy till svägerskan.
Den kommer bli jättefin på henne!





Min kompis bestämde sig för den här klänningen
i ljus orange / aprikos. Jag kan intyga att det är
precis hennes stil.




Jag bestämde mig slutligen för den här underbara
klänningen i ljust lila. Jag vet att det inte var någon
av klänningarna jag la ut på omröstningen,
men visst är den underbar!


Nu ska vi bara mäta oss och invänta leverans. Ska bli så roligt!

//T

Kommentarer
Postat av: emelle

Åh vad underbart med bal! Ha det underbart!

Postat av: Modesty Mia

Absolut, verkligen en helt underbar klänning du valde! Så roligt att få klä upp sig!!

2007-03-10 @ 13:18:03
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Rouge

Mycket bra val, den var jättevacker! =D

2007-03-10 @ 22:33:52
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback