Min väska

Var i Tyskland i går. Innan resan tömde jag min väska för att slippa bära med mig allt innehåll. För det var en del. Det slog mig, varför släpar jag runt på allt detta? Är det livsnödvändigheter? Så, håll till godo, här är innehållet i min väska.
image44

Min väska innehåller för jobbets räkning:
¤ Ett anteckningsblock
¤ Mobiltelefon
¤ Passerkort
¤ Post-itblock
¤ Penna
¤ Diverse kom-ihåg-lappar och att-göra-listor

För privat räkning:
¤ Vattenflaska
¤ Två handkrämer från Essie, dofterna citron/guava och kiwi/lime
¤ Två miniläppglans från Pop
¤ Kissmix från Pop
¤ Shimrande läppsyl
¤ Läppgloss från MAC
¤ Rosebud, minted rose
¤ MP3-spelare
¤ Mobiltelefon
¤ Nagelfil
¤ Tuggummi
¤ OB
¤ Almanacka
¤ Bilnycklar
¤ Plånbok (som jag misade att lägga i fotohögen)

Känns som en hel del i min ändå relativt lilla väska.

Så, nu är jag nyfiken och uppmanar dig. Vad har du i din senast använda väska? Fram med kameran och fotoa som tokar :)

Tess


Kommentarer
Postat av: Julia

Hur gör man sådana foton? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback