Bitter idag

Lite bitter idag, igår med för den delen. Under shoppingresan hittade jag en grå bolero på Sisters som jag blev lite kär i. Jag såg den på håll när jag stod och betalade och orkade liksom inte ställa mig i kö igen (expiditen var dessutom så långsam!). Dum som jag är tänkte jag ?jag köper den hemma? Jo, pyttsan! Självklart var det inget plagg som var gemensamt för Sistersbutikerna *grr*.

Nu sitter jga och funderar på om det var en S eller XS jag provade så att jag kan skicka dit någon att köpa den till mig. Håller dessutom tummarna för att en finns kvar för nu är jag verkligen kär!
image56

Uppdatering: Söta A-J har nu köpt boleron till mig. Den skeppas till Lkpg i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Så j-la typsikt..du får som sagt be ngn köpa den åt dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback