Kappa!

Inför vintern har jag stora funderingar på vad jag ska ha för ytterplagg. Jag vet inte hur mycket magen kommer att växa. Kommer det att bli som när dottern var i magen så kommer jag att bli stoooor!!
Men, jag funderar på t ex
kappan från Acne som är lite äggskalsformad. Okej, den är dyr! Men den är ju såååå snygg!!
Sedan har ju H&M sin variant...grejen är att jag inte gillar att det är 3/4-ärm. Vad ska man ha för vantar till den?? Jag som alltid fryser...
Minimarket har ju sin snygga oversize-jacka som var så populär i fjol. Den kanske?? Den är ju också så otroligt snygg! *suck*

Bild: Acne och H&M
Eller kanske en parkas istället? Denna från H&M är ju inte så illa...Den gillar jag!
Usch, jag blir helt förvirrad!!
//Mia

Kommentarer
Postat av: baby

Ellos har jättefina kappor och jackor.. För halva priset!

Postat av: Mia

baby: Jag får nog spana på Ellos. :)

2007-09-01 @ 20:46:58
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback