Kortisbloggning

Hemma tidigt för en gångs skull. Har visserligen jour men jag är ju hemma i alla fall :) När det lugnat ner sig lite och jag inte är oumbärlig längre ska jag vara hemma en hel dag och kolla på film. Sen så ska jag sluta tidigt en (eller ett par) dagar och gå och fixa naglarna (tid redan bokad), få massage (MYCKET välbehövligt) och så en ansiktsbehandling med! Skönt! Dessutom ska jag köpa mig ett par (eller flera :) ) skor.

Sen börjar det bli dags att fundera över en inköpslista till Sthlm med. En mascara ska det bli åtminstone.

För övrigt funderar jag allvarligt på att skaffa mig en tatuering.

//Tess

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, fixa naglarna - det skulle jag med vilja...

Postat av: Mia

Ska bli så kul att åka på shoppingresa! Och nu vill jag också ha en till tatuering.

2007-09-11 @ 10:11:46
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, tatuering verkar trevligt

2007-09-12 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback