Påskdagen

199839-88Som sagt, idag är det påskdagen. Ingen baksmälla, ingen trötthet utan endast pigg och kry...
Fast i och för sig...känner jag inte lite krassel i halsen? Nej, kanske bara inbillning...

På agendan idag; Vi har firat svärmor som nyligen fyllt mycket jämt. Som tur var så var det inget jätteholabalo utan endast de närmaste som svåger med barn och vi (make, jag och lilla snuttan). Skönt, så himla jobbigt ibland med värsta firande med miljoners med släktingar och vänner som ska komma...

Restaurang blev det, med påskbuffé. Mycket mat, efterrätt och godis. Känner mig som en ballong!
Sedan lek för kusiner och lilla snuttan på närliggande lekplats. Med andra ord fick vi vuxna stå och frysa i det INTE varma vädret...
Jag frös....massor!

Under lunchen hade jag ialla fall detta på mig:
♦ T-shirt från TopShop
♦ Svart brokadjacka från Indiska
♦ Blå stuprörsjeans med hög midja från J. Lindeberg
♦ Silvrigt hästhalsband från Steven Shein
♦ Observera: målade naglar i rosa

//Mia


Kommentarer
Postat av: fashionholic

älskar steven shein!! och silvriga naglar är ett otroligt stort plus ;) nice work!!

Postat av: Loppanlej

Snyggt!

2007-04-09 @ 20:59:24
URL: http://loppanlej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback