Fler beställningar

Om jag hinner ikväll (efter det att stryktvätthögen har reducerats KRAFTIGT) ska jag lägga en liiiten *hum* beställning ur HM-katalogen. Det får bli min lilla, välförtjänta, morot för att ta mig igenom tvätthögen J

Jag har beställt en väska från Fifi bags också. Jag började mailväxla med Sofia på Fifi bags för närmare två månader sen för att hinna tyget med stort T. Flytten (och internetbristen) har gjort att det dragit ut på tiden, men nu är det äntligen gjort. Längtar till leverans!

//Tess

Uppdatering: Stryktvätten är klar och jag har precis klickat hem lite kläder från H&M. Ellos nästa :) 


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag hittade ungefär två saker jag ville ha ur katalogen... shoppar hellre i butik. :)

Postat av: Tess

Angelica: Jag är smått tokig i katalogshopping. Framförallt då det gäller H&M för jag avskyr verkligen att shoppa på just H&M i Lkpg. Blir illamående och stressad bara jag kommer in. Synd för de har bra säsongskläder. Så, tack för postorderkatalogen :)

2007-07-27 @ 07:34:58
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback