Bärbar DVD-spelare

image210Jag vet. Man ska inte främja mer tv-tittande hos barn än vad som är nödvändigt.

Men just en bärbar dvd-spelare tycker jag kan fungera bra på t ex långresor.
Vi ska ju åka till Öland i sommar. Det är MÅNGA mil hemifrån. Lilla snuttan är också så stor att hon inte sover i bilen, iaf inte 6 timmar. Så nu har jag råkat klicka hem en bärbar DVD-spelare.
Om den är bra?? Ingen aning. Bara den fungerar att spela filmer i så.

//Mia

Bild från CDON.se

Fortsättning: Jag måste ju tillägga att jag har inhandlat en del saker från HQhair. Dock inga grejer från Nars  (som jag gärna velat!) utan det blev lite nödvändigheter som schampoo, balsam, straigtening gel, ansiktsrengöring och en handkräm från Essie till svägerskan.

Uppdatering II: Spelaren är restnoterad. Dröjer det mer än 1 vecka så avbeställer jag den. Måste ha spelaren innan midsommar. Har skickat ett mail, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vid långresor måste man ta till alla medel...

Postat av: Käthe

Sån funderar vi med på. :)

2007-06-13 @ 13:48:52
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Helena

Det är väl en superbra uppfinning att ha i bilen allt för att få lugn och ro i baksätet :)
Den kommer att funka bra.

2007-06-13 @ 20:26:03
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback