Tillbaka!

Nu har jag kommit hem igen efter en veckas semester till Öland.
Det har varit helt underbart skönt! Okej, vädret har väl inte varit det bästa. En dag kan jag bara klaga och då regnade det rejält.

Familjen har rårt om varandra och vi har det bara tagit lugnt. Stället vi bodde på var inget fel alls, det var helt okej.
Tyvärr blev det inte så mkt bad, men en dag tog vi oss ned till Böda Strand. Där träffade vi (konstigt det är?) en familj hemifrån där lilla snuttan och deras dotter går på samma dagis. Visst är det konstigt? Man träffar alltid någon man känner när man är borta.
Sedan har vi bara strosat och tittat oss omkring på ön. Besökt Trollskogen, Lådbillandet, och åkt "timmertåg".
Naturligtvis besökte vi Borgholm och såklart så kunde jag inte hålla mina fingrar i styr, så det blev en påse med två par skor....jag vet....igen. Suck, jag är hopplös.

Men skönt har det varit!! Inte att förglömma.

Eventuella bilder kommer lite senare.

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback