Ingen bra helg

Jag har halsfluss *suck* Vid sämsta tänkbara tidpunkt (om det nu finns någon bra tidpunkt för halsfluss) Vi har visning på lägenheten imorgon och igår hade vi en"privat" visning för en kille som inte kunde komma imorgon. Så när det egentligen var tänkt att smabon och jag skulle städa lägenheten i torsdags fick jag ta det lugnt och småplocka medan sambon städade. Och jag bävar verkligen inför morgondagen. När man har feber som pendlar mellan 38,8 och 40,1 längtar man inte direkt efter att packa ihop alla katter och kattsaker för att lämna sitt hem. Blir trött bara jag tänker på det. Nåväl, jag kan ju faktiskt må bättre imorgon *hoppas*
image56
Jag har börjat skriva på en recension av Nars glittereyepencil och vincent longos the curl mascara. Får se när jag orkar få klart det.

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch! Har du varit hos doktorn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback