Min helg

Så börjar helgen dra sig mot sitt slut. Trots en sjuk sambo (IGEN!) har det blivit en hel del gjort. Lördagen spenderades i x antal möbelaffären. Vi har bestämt oss för vilken soffa och vilket köksbords som ska inhandlas. Dessutom ha vi nog bestämt vilka altanmöbler vi ska köpa, det beror lite på vilken deal vi får i affären när vi köper det andra (Vi har nämligen hittat nästan identiska möbler i en annan affär men 600 kronor billigare, dock får vi då köra hem dem sjävla..)

Idag har vi varit i ännu fler möbelaffärer plus att vi var på dukas lagerutförsäljning och en fabrikssbutik som säljer höganäs, boda nova mm. Som grädde på moset har vi packat i hop 10 stycken flyttkartonger UTAN att det märks det minsta i lägenheten! Hur mycket skit har vi!?!?

Underbara A-Js bror kom förbi med min bolero innan, bild på såväl den som mitt nya nagellack och Mias bil kommer - så småningom... Nu ska jag packa för ännu en tjänsteresa.
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback