Tips önskas

Jag har alltid bahandlat mina bloggbilder i Picasa, Microsoft Photo Premium och så lite i powerpoint. Det har varit omständigt (ett kollage, 3 steg) och har definitivt haft sina begränsningar men det har funkat. Nu har jag fått superproblem med Ppicasa. Den vill inte visa mina bilder *suck* Har avinstallerat om installerat igen och ändå visar den inte mina nya bilder. Ibland är den så rolig att om man lägger till 3 bilder så visar den att den läser in bild 1 men sen är det bara bild 2 som går att hitta.

Nu är jag trött på't! Hur ska jag kunna blogga om jag inte får in några bilder!? Så, tips önskas på trevliga bildredigeringsprogram. Vad använder ni? Är photoshop prisvärt? Finns det andra alternativ. Känner inte att jag behöver så väldans mycket egentligen, ändra storlek, vrida och vända lite på bilderna och så kollage förstås :)

Så hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Photoshop är guld! Tyvärr kan jag inte installera vad som helst på den dator jag använder, så jag får nöja mig med PaintShop Pro. Ingen hit.

Postat av: Fröken SötSur

Ladda hem Gimp!...free software, ett litet tips! Själv sysslar jag inte med bildredigering, för lat...hi hi.

2007-05-13 @ 19:28:12
URL: http://suratanten.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback