Påskafton

P?skaftonIdag har jag varit trött. Att sova ordentligt efter att jag varit uppe sent ,är inte direkt min starka sida. Slutade jobbet kl. 01 inatt och var hemma vid kl. 02. Sedan är det alltid så att jag måste tagga ner en stund efter hemkomst för att kunna slappna av och somna. Resultatet blev ändå att jag vaknade innan resterande familjemedlemmar, make och lilla snuttan.

Lunch idag, intogs hos moder och fader. Lillebror och svägerskan Tess, var också hemma...trevligt, trevligt! Vi har ju inte setts sedan i julas. På menyn stod något riktigt gott...som svägerskan kan redogöra för...eller jag lite senare...:)
Något med fläskfile med soltorkade tomater, gorgonzolasås och hasselbackspotatis var det iallafall...så långt vet jag.

På kvällen idag (nu!) så blir det inget röjar-partaj, utan en lugn hemmakväll. Skönt! Jag hade nog inte orkat ändå.

Klädseln blev detta eftersom jag inte riktigt hade mina små grå med mig i klädvalet:
♦ Jeansklänning från Indiska
♦ Röda gamla strumpisar från Lindex (tror jag!)
♦ "Gamla" svarta Converse

Jag fick även rouget
Nars "Orgasm" som lillebror inhandlade i "Staterna". Tackar så mycket!
//Mia


Kommentarer
Postat av: S

Vilken fantastisk lillebror du har! =D

Postat av: Mill

Gillar kombon me röda strumpisar! Det är härligt med färg. Fortsatt trevlig påsk!

2007-04-07 @ 23:44:10
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: tillvaron

Det är väl typiskt att man inte lyckas sova längre när man väl är ledig! Sandalerna ska förresten behållas, det hade gjort för ont att lämna dom åt sitt öde..

2007-04-08 @ 09:41:17
URL: http://tillvaron.blogspot.com
Postat av: Modesty Mia

Kanonfin outfit! Härlig mix av coolt och bekvämt.

2007-04-08 @ 19:34:24
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback